Marghioala e de vină. Ea a fost mai întâi

Nu o cunosc de multă vreme. Timp îndelungat ne-am intersectat pe stradă, dar niciodată nu a fost nevoie să ne întrebăm ceva. Nici măcar atunci când făceam piaţa împreună. Nici când stătea în faţa mea în sala de teatru.

Numele i l-am aflat în zilele din urmă, când am aflat că ea, femeia cu haine uşor pastelate, care îi poate citi cu aceeaşi patimă pe Coelho şi Oz, care m-a iritat teribil într-o zi, cu privirea fixată peste umărul meu, înspre ziarul pe care îl citeam în tramvai, cea pe care am auzit-o pronunţând „doisprezece lalele”, ei bine, chiar ea, Marghioala, poartă vina absolută pentru derizoriul pe care şi-l asumă, din ce în ce mai greu, presa. Integral, pe hydepark.

Despre kairost
pentru ca alt nume decat καιρός/ kairos nu imi venea in intampinare, am adaugat un -t final, pentru a avea, astfel, existenta virtuala (Magda Gradinaru).

Lasă un răspuns

